Модуль 7. Рефлексія
Учні обмінюються власними результатами роботи, обмінюються думками.
Учнівське самооцінювання не звільняє вчителя від оцінювання, а використовується для розвитку мислення учнів. Таке самооцінювання може виявитися принципово іншим досвідом. Саме під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення (метакогнітивні знання), а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання. Реальна робота з усвідомлення учнем того, як саме він навчається, як мислить, відбувається тоді, коли починається розуміння вимог та критеріїв оцінювання, намагання їх інтерпретувати та застосовати у власній діяльності.
Учні обмінюються власними результатами роботи, обмінюються думками.
Учнівське самооцінювання не звільняє вчителя від оцінювання, а використовується для розвитку мислення учнів. Таке самооцінювання може виявитися принципово іншим досвідом. Саме під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес власного мислення (метакогнітивні знання), а й отримують потужний мотиваційний поштовх для кращого навчання. Реальна робота з усвідомлення учнем того, як саме він навчається, як мислить, відбувається тоді, коли починається розуміння вимог та критеріїв оцінювання, намагання їх інтерпретувати та застосовати у власній діяльності.
Немає коментарів:
Дописати коментар